niedziela, 20 stycznia 2013

Nowy wygląd bloga

Cześć myszki!
Zmieniłam dziś wygląd bloga oraz wprowadziłam kilka zmian :

  1. Blog nazywa się Transformice Według Loffemy i Patuskatus
  2. Usunęłam mini chat który tylko zajmował miejsce
  3. Dodałam nowy banner
  4. Dodałam nowych administratorów strony (Loffemy i Patuskatus)
Od teraz możemy oficjalnie powiedzieć że Patuskatus będzie pisała ze mną tego bloga.Jak obiecałyśmy blog będzie się rozwijał i mamy dla Was niespodziankę która niestety musi poczekać ;-; . 
Tak wygląda teraz nasz blog :


Nie można zapomnieć o puzzlach które możecie ułożyć na samym dole stronki :


Tak wyglądają rozsypane puzzle



A obrazek ma wyglądać tak :).


Miłej zabawy !

Administratorki bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta