czwartek, 24 stycznia 2013

Komiks " Mysi Agenci" #1

Cześć myszki ! Mam dla Was tak jakby 1 "odcinek" naszego nowego komiksa, Zapraszam. Ps Jeżeli mnie nie rozczytacie to napisze pod obrazkiem wszystko co myszki mówią C:


 
Loffemy : O nie ! Już 8! Musze iść do szkoły.

Narrator:Po chwili Loffy poszła na korytarz i czekała na winde.

 
Laurivena : Hej ! Jestem Laurivena , a Ty ?
Loffemy : Miło mi ! Jestem Loffemy .

 
Narrator : W windzie dziewczyny porozmawiały ze sobą i się poznały.Po wyjściu z windy były strasznie zagadane i nie zauważyły , że w podłodze jest 5 metrowa dziura...
Loffemy: Dużo nas łączy !
Laurivena : Właśnie !
 
 
Loffemy: Aaaa ! Pomocy

 
 
 
 
 
Laurivena : Trzymaj się!






 




 

 
Loffemy: Dzięki Lauri!
Laurivena: Spoko
 
 
Narrator: Kiedy Laurivena wciągneła Loffy na "skałę" zobaczył ogromne,niebieskie drzwi...
 
Loffemy: Co to ?
Laurivena: Nie wiem...
 
Narrator: Ciąg Dalszy Nastąpi.....
 
 
 
P.s. Wiem że to nie wygląda mitrzowsko a więc od razu mówie : Ten komiks robiłam wieczorem przy złym oświetleniu oraz byłam zmęczona.

Koopiujeesz??grozny_pies.ogg

3 komentarze:

  1. Dziękuje :) . Oczywiście że zacznę obserwować Twojego bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  2. jest nawet spoka ole musisz pomyśleć nad tym żeby wyrazy w chmurkach były bardziej czytelne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta