piątek, 3 sierpnia 2012

Transformice #5

Kochani zaszła pomyłka, w tamtym poście źle napisałam i chce to naprawić. Elise i Papaille to maskotki TFM. A więc ok 20 listopada 2011 roku Elise zmarła i wtedy Papaille płakał  a Elise spała. Właścicielka Elise w realu musiała ją uśpić bo podobno chorowała...

Mam tu zdjęcia z 20 listopada 2011 roku i z dnia dzisiejszego - 3.08.12



20.11.2011

Przepraszam że użyłam fotke z bloga Modliszki ponieważ wtedy kiedy Elise umarła mnie jeszcze nie było






3.08.12



Niestety nie wiadomo czemu Elise cały czas powtarza transformice- 2012 ?



Elise , Aniołku pamiętamy o Tobie...





To koniec notki wydaje mi sie że to najdłuższa notka :D


Kochani napiszcie w komentarzach świeczki i pokażcie Elise że jesteście z Nią !

5 komentarzy:

  1. Sweet mi też żal Elise :C [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. A Malinkax pisała :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sądze że powtarza cały czas Transformice-2012?
    bo pyta się pappille czy to ten rok ale ten jest tak bardzo szczęśliwy ż jednak żyje że nieumie nic powiedzeć :)


    kukimsp

    OdpowiedzUsuń

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta