czwartek, 24 lipca 2014

Poradnik - Trochę o naszym profilu.

Ze względu na nowe myszki, których na roomach jest bardzo dużo od jakiegoś czasu tworzę poradniki. Dzisiaj omówimy nasz profil.
Aby zobaczyć nasz profil obok napisu "Menu" gdzie znajduje się sklep, umiejętności szamana czy plemię obok jest "zdjęcie" naszej myszki.



Ah.. ta jakość.

Klikamy na obrazek z naszą myszką. Po chwili wyświetla nam się takie okienko:


Na samej górze znajduje się nasz nick. Tak samo jest w przypadku gdy wejdziemy w profil innej myszy ale o tym następnym razem.
Pod nickiem mamy opcje wybrania swojej płci co widać poniżej :
Płeć : Dziewczyna
Partner/ka : - Ta opcja nie wyświetla się u myszek , które nie wzięły ślubu.
Data rejestracji : - To wiadomo :)
Plemię : - Tutaj wyświetla nam się nazwa plemienia do którego należymy.
Poziom - Wiadomo o co chodzi :)
Obecny tytuł : Sama nazwa wskazuje czego dotyczy ten tekst.
O zmianie tytułu Tutaj
Lista tytułów znajduję się tutaj :)
Po prawej stronie znajduje się nasze zdjęcie profilowe. O tym opowiem kiedy indziej...

Szaman :
 Uratowane myszki :
tekst na zielono/niebiesko/tekst na żółto/tekst na czerwono
Tekst na zielono/niebiesko oznacza ile myszek uratowaliśmy w "zwykłym szamanieniu" czyli z opcją czerwonego gwoździa. 
Tekst na żółto oznacza ile myszek uratowaliśmy w trybie trudnym także zwanym "hardem" z języka angielskiego oznacza to samo co tryb trudny. W tym trybie nie możemy używać czerwonego gwoździa.
Tekst na czerwono oznacza ile myszek uratowaliśmy w trybie boskim. W tym trybie myszka ma skrzydła i nie może używać gwoździ czerwonych i żółtych! Kto się pisze na takie budowanie?
Ser zebrany osobiście - Do jakiegoś czasu nie wiedziałam o co z tym chodzi. Ta opcja oznacza ile razy jako szaman weszliśmy do norki.

Mysz :
Pierwsze miejsca - Oznacza to ile razy nasza myszka weszła do norki z serkiem jako pierwsza.
Zebrany ser - Ile razy nasza myszka weszła do norki z serkiem.
Bootcamp - Ja nie mam się czym przed Wami chwalić , ponieważ tylko RAZ w życiu przeszłam Bootcampa. Bootcamp to gra dla bardziej doświadczonych graczy. Może kiedyś zrobie o niej poradnik ale na razie mam zapełniony termin.

Scrool'ujemy dalej....

Niżej mamy "Odblokowane odznaki:" . O odznakach opowiem kiedy indziej...
A niżej odblokowane tytuły. O tytułach macie wyżej linki.


Dziękuje za przeczytanie!
~ Loffemy

2 komentarze:

  1. Non własnie ja mam problem i szukam poomcy. Na moim profilu jest ser zebrany osobiscie. Podczas szamanowania zebrałąm sporo serków, ale w rubryce ser zebrany osobiscie mam ciągle 0. Transofrmice mnie oszukuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ja miałam tak przez dłuższy czas. Może to przez to, że jest jakaś "granica" odkąd się zaliczają. Muszę się jeszcze trochę dowiedzieć i odpiszę.
      Pozdrawiam
      ~ Loffemy

      Usuń

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta