niedziela, 10 sierpnia 2014

Nowa gra twórców Transformice

Tak wiem, że spóźniam się z tym tematem ale nie miałam troche czasu aby napisać o tym notkę. Przejdźmy do konkretów  :) .
Grupa Atelier 801 może pochwalić się już grami :
- Transformice ( dzięki której istnieje ten blog i dzięki myszką Atelier 801 stał się sławny ).


Dołącz do innych myszy i zdobywaj w Transformice tyle serka ile tylko zdołasz! Baw się wraz z graczami z całego świata, pisz z przyjaciółmi i dostosuj swój wygląd wedle uznania.


Oprócz Transformice mamy także Bouboum! - grę w której wcielasz się w chomika, w którego żyłach zamiast krwi płynie chęć "zabijania" innych chomików.


Graj przeciwko znajomym w Bouboum. Bądź najszybszy i najsprytniejszy, aby unikać bomb i pozbyć się przeciwników. Bomby i bonusy będą twoją bronią, wybieraj mądrze. Bądź ostatnim z żywych!

W tej notce nie możemy zapomnieć także o wspaniałej grze Fortoresse. Spodoba się pewnie ta gra chłopcom ale znam także dziewczyny, które uwielbiają być "żołnierzami" :).

Do boju! Forteca jest pod ostrzałem. Chwyć za broń i chroń ją ze swoimi sojusznikami. Dostosuj swoje otoczenie do potrzeb, buduj pikselowe ściany obronne i zniszcz te należące do waszych przeciwników.

No właśnie... od jakiegoś czasu możemy także grać w grę zręcznościową twórców gier, które opisałam wyżej. Gra ta nazywa się Nekodancer!



Tak wygląda okno logowania. Jest standarowe, wygląda tak samo jak w powyższych opisanych przeze mnie grach. Jest jedna różnica : Zamiast małej myszki, chomików-zabójców czy żołnierzy po prawej stronie znajdują się tańczące kotki :3 .


Aby się zalogować należy wpisać login i hasło do konta Transformice.

Jak widać po lewej stronie w tej grze nasza postać musi "tańczyć" za pomocą w strzałek. Aby nasz kotek mógł poruszać się po planszy trzeba kliknąć myszką w wybrane miejsce.

Aby do listy odtwarzania  dodać naszą piosenkę należy wejść w menu>playlist i tam wklejamy link interesującej nas piosenki.

Kiedy nasz kotek zginie na czacie wyświetli nam się komunikat napisany na żółto "Jesteś martwy" oraz usłyszymy dzwięk miałczącego kotka. W naszym plemieniu tak samo możemy  rywalizować z innymi za pomocą tańca. W sklepie walutą jest sushi.

Tak wiem, mało pewnie napisałam o tej grze ale dużo czasu zajęło mi naprawianie klawisza T, który mi wypadł :/ . 
Ja już lecę :)
~ Loffemy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta