wtorek, 5 sierpnia 2014

Nowa "Pani"

Już przybyłam!
Może wiecie, a może nie, Loffemy wcześniej przedstawiła mnie w poście "Poznajmy nową blogerkę!".
Będę pisać wam poradniki, fotki, opowiadania, książki i wiele innych!
Więcej o mnie:
Jestem szaloną wariatką, która kocha TFM, ma fajne znajomości i stara się o przyjaźń.
Lubię pomagać, moje zainteresowania to granie na komputerze, rysowanie, śpiewanie i granie na instrumentach.
Mam nadzieję że dobrze wam będzie ze mną. :)
Zawsze byłam fanką tego bloga i teraz mam szansę "zabłysnąć" pomagając Patuskatus i Loffemy.
Kilka foci:
Siedzimy.
Zatańdż ż nami!
O nie... Nie gadaj!
Gadam!
Czemu? Zamknę oczęta!
To ja też!
Paczałki paczałkowate. :3
Koci koci łapki.

To dowidzonka Paczałki Paczałkowate! :3

~Laurivena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta