czwartek, 9 sierpnia 2012

Fotki z tribe

Hejo dziś mam fotki z mojego tribe i roomu kran! Oto one :




Ja ;)


Pieczemy ciacha !


Nie Paczymy


Hejo


Mini Impreza :D



W Komputerze ;)


Po dłuuugim tańczeniu :D


Miejsca w pierwszym rzędzie


 

Ha Ha



Blawo ! xd


...


Hue Hue



Czemu truskawki są takie tanie  !? xD


Hehe


No co ? Zmęczyłam się ;-;


Spanie po zbieraniu serków



Nie paczymy !


Czemu się denerwujesz ? :(


Czemu ser jest tak daleko !?


Wspólny taniec !


Z  Laureviną i Mufinkką


Hehe jesteś biała !


Jasne że zadzwonie !


Ehh trzeba odpocząć ! Wakacje są!


Fajne włosy ;)


Moja solówka :D



Taniec z Laureviną i Soniusiąxd


Ciacha !!


I po jedzeniu ciastek taniec !


To wszystkie fotki !

P.s. Można zauważyć że w niektórych zdjęciach Loffy ma inny kolor futerka ponieważ zdjęcia są też ze wczoraj !

Pozdrawiam  Loffemy































































1 komentarz:

Witajcie! Tutaj możecie komentować!
Mamy kilka próśb :
-nie SPAMUJ!
- zero hejtu
- nie kopiuj treści posta